lördag, feels like sunday

igår. först jättegod middag med mamma pappa & alex sen körde alex mig till Ebba där vi var ett gäng som förfestade. Roligast var helt klart svaret på pippilångstrump när vi körde med andra ord

- Hon är jättejätte stark och har en apa och en häst.
- BLONDINBELLA !!!!

haha, gud vad vi skrattade. sen sprang vi till bussen och gick till ett fullt the corner. Träffade Johanna och hade jättekul som vanligt :) hittade lite bilder i mobilen idag haha så dom kommer väl upp när jag orkar.
Alex var snäll hämtade mig inatt och sov över. Jag är så sjukt trött nu så ska ta mitt duntäcke och krypa ner i soffan framför tvn där jag ska ligga hela dagen.

Halv 8 är det dags att ta fram servitriskläderna och jobba. Ska bli kul, bara jag piggnar till lite =)

puspuss

mina vänner är bäst ♥
tack för allt igår alex!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är alex pojkvän eller bara vän?

2009-10-03 @ 14:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0