måndag kväll

Kvällen har tillbringats i min soffa med skorpor med ost, tomat och massa lök på som gör underverk för andedräkten.. men sitter man hemma med myskläder och inte har några andra planer så kör jag extra hårt på löken. Jag har inte haft tråkigt en sekund då jag kollat på the hills maraton och jag tror det var första gången på månader som jag lyckades se ett program av the Hills som jag inte redan sett 3 gånger. Jag blev överlycklig men tyvärr osocial mot alex i telefonen... Sen började ju nästa program och så kom besvikelsen med en repris för 4dje gången. När ska de sluta spela upp avsnitt som är flera år gamla och hoppa mellan åren? i dont get it.

Iallfall så tänkte jag krypa ner i min underbara säng med nya lakan och läsa sista twilight boken. Känner att jag börjar bli lite sjuk så SHIT nu kom  jag på att jag glömt mitt te i micron! dags att hämta det, prata klart med sanne men ni får ha en bra kväll allihopa !



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0