Meningslöst

Sanne tycker jag suger röv på att uppdatera. Tror ni mig inte så har hon precis lagt en fin kommentar ang det.





tack.

Jag vet.

+ att när jag uppdaterar så är det en ända stor sammanhängade text om dagens händelser i kortfattat format. Var går gränsen för tråkigt för jag tror jag har passerat den ganska kraftigt.


Jag har helt enkelt viktigare saker för mig.


Det laddas stort inför morgondagen då Familjen Klingvall har bjudit hem Familjen Femlig på middag. Våra familjer har känt varandra innan jag och sanne föddes men middag var det väääldigt länge sedan dessa par slog ihop tillsammans.

nu ska jag åka och jobba några timmar
tja






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0