Onsdag 21 oktober

Jag och san hade en riktigt rolig dag igår. Vi var på stan och jag provade minst 8 linnen i varje affär vi var i och då gäller det i inprincip alla butiker i stan och vi skrattade lika mkt för varje linne jag fick på mig. haha! katastrof. " San, jag har en assnygg bild i huvudet hur jag vill se ut. Jag ser kläderna och allt klart på mig och det är skitsnyggt. Problemet är bara att hittar man precis det man vill ha så är det skitfult när det väl sitter på" ni känner igen er? jaja vi avslutade dagen på max och willys och det var verkligen inte snålt om skratt inte !

jaja. nu sitter jag här i mina myskläder och lyssnar på musik- san&jen i bilen musik.

Jag borde inte sitta här för har mkt att fixa idag. min andra halva sanne fyller år på fredag så jag måste fixafixafixa. Så nu ska jag ut med hunden. Fixa iordning mig, till stan och sen träna ett pass klockan 5.

Gårkvällen med aerobic och sedan mys hemma hos alex var underbar ♥

kyss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0