Sensation om 2 dagar!!!

Jag sitter och lyssnar på house musik. Eller sitter gör jag väl verkligen inte. Jag står och dansar, slänger med håret&huvudet, viftar med hårfönen i vädret och stampar med benen i takt med basen. Så sitta är så långt bort jag kan komma ifrån just nu. Jag provar även kläder. Så klänningar, linnen flyger runt överallt i luften medans jag stutsar omkring och inte kan stå still. Sminket blev åt heelv. ah tänk er själva att få maskaran snyggt när armarna och kroppens muskler vill röra sig på något helt annat sätt. Jag är på riktigt bra humör och jag taggar så hårt jag bara kan just nu.



Spola fram till 7-8 minuter och kolla bollarna som byter färg när man nuddlar dom lite längra fram
Lyssna runt 21.30 minuter- Fy fan va bra den låten är. MOVE THE HOUSE BREAK THE HOUSE DOWN
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0