Sensation

Welcoooooome tooooo sensaaaaaation

I ett år har jag varit fast besluten att åka till sensation white. Om det skulle ske i Danmark, Amsterdam eller var jag nu skulle få tillfälle till så skulle jag befinna mig där. Jag skulle precis som isak och maasing inte tvekat en sekund på att slita sönder min tröja för att sätta in tröjbitar i öronen för att musiken skulle vara så hög. Jag skulle skrika sönder mina lungor och säkert gråta glädjetårar för den totala musiklyckan. Jag skulle inte vara still en sekund och ända tillfället att få bort mig från dansgovlet skulle behöva vara en nödsituation.

jag vill stå där med min bästa vän sanne femling. Hon ska inte dit. Hon har ngn match och inte pengar. suger. Jag tänker ta mina semesterpengar för orden mamma gav mig att jag bara måste dit sitter stenhårt och säkert. Jag tänker inte vänta ett år till på nästa sensation tillfälle. Ingen av mina tjejkompisar ska dit. WHY? Men sen har jag ju fina vänner som isak, martin rickard som ska dit. Troligen åker jag med dom? Jag vill bara att min pojkvän ska ta tummen ur röven och lägga pengar på något han absolut inte kommer ångra och åka dit med mig. ALEEXX!! och sanne du kan faktiskt offra lite för sensation i think. jag skulle offra allt.

det är inte långt kvar nu. 31 oktober. Jag ska göra allt för att "jag skulle" meningarna i första stycket ska ändras till dåtid. Jag var där.

Lite vad jag lyssnar på just nu


Kommentarer
Postat av: Pauline

Alltså varje gång jag hör eller ser ordet SENSATION får jag så ont i magen! jag tänker precis som du. jag hade också offrat ALLT! men nu finns det inget att offra så jag får helt enkelt vara utan sensation!:( MEN jag villvillvillvill!!! Buhuuuu :'( du får skänka en tanke åt mig när du står där i parken och dansar järnet! köra några snygga moves åt mig! :D pusskram!

2009-10-19 @ 15:04:20
URL: http://paulineh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0