Söndag natt

ååh jag är ju verkligen säääääämst med att komma ihåg att top model nu sänds på söndagar 19.00 VAD HÄNDER? alla åren de gått och alla program som visats så har jag suttit bänkad. Saker har fått ställas in för att se top model och nu missar jag vecka efter vecka...... !!  nu åker alarm på mobilen på.

Förövrigt så har jag som vanligt haft en helt underbar kväll med alex

och sen har jag och sanne haft det riktigt roligt som alltid och jag är så sjukt glad att jag har en sådan nära och bra vän som henne. älskar dig till döden sis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okje, nej det är typ ingen som vill arbeta där:P allt bra idag?

2009-10-12 @ 12:48:02
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0