Tisdag 20 oktober

Godmorgon. Precis snoozat i 1,5 timma. Inte bra men kunde verkligen inte sova inatt. La mig ganska tidigt och började läsa twilight boken som jag sagt men när jag la ner den ringde Isak och vi pratade sensation ett tag vilket gjorde att jag blev jättepigg. Satte igång datan för att se att biljetterna verkligen fanns kvar och ville boka på direkten. När vi lagt på ringde alex och jag var vaken lite till. När jag väl skulle sova igen så gick det bara inte. jag var pigg som att klockan var 3 på eftermiddagen så resten av kvällen/natten satt jag i köket och gjorde mackor, läste tidningsserierna om och om igen och läste ytterligare några kapitel i boken så länge vi båda andas. Kunde inte riktigt sova med oroan att biljetterna skulle vara slut tills (idag) så det första jag gjorde nu var att sätta på datorn pch kolla så sitter verkligen helt nyvaken här nu.

Det som händer idag är att jag ska träffa sanne maria och alex. Jag ska tjata lite till på sanne att hon VERKLIGEN måste med till danmark innan jag beställer min biljett idag. För jag vill inte att hon ska ångra sig senare och så har vi hamnat på olika ingångar med biljetterna. jaja... jag vet inte varför jag berättar dessa smådetaljerna. haha herregud. menmen väl bara onödigt att radera nu ändå.

ha en bra dag !

puss

10 dagar 23 timmar och 37 minuter kvar sen kör det igång ;) någon mer som ska dit?



hehe lite folk här dåva






Kommentarer
Postat av: bells

SVar: ATT JAG SKA:D:D:D vad roligt!! ja gud, jag längtar sönder! vad ska du ha på dig:P?

2009-10-22 @ 12:55:31
URL: http://bellandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0