torsdag 1 oktober

idag är det 1 oktober. Jag tycker det känns som 1 november, minst. Det är mysigt men måste köpa mig ny VARM vinterjacka. Den enda riktiga vinterjackan jag tyckt om var en beige fornarina jacka.. Jag gick då i 8an och min rumpa frös sönder men överkroppen var jag varm om. Sen dess har jag trotsat alla fula stora jackor och ridit ut vintern i allt för tunna och korta skinnjackor. Iår ska jag ta mitt sunda förnuft och köpa en efterträdare av fornarina jackan men som även värmer min lilla rumpa.

Gårkvällen var hur mysig som helst och jag älskar att krypa ner i alex famn och ha ngn som pussar sönder min hals en hel kväll. Sov över hos alex och när han åkte tidigt i morse så låg jag kvar en stund i sängen innan jag nu åkte hem och nu ligger jag i min säng, trött och lyssnar på lugn musik med datorn i knät. ska nog sova någon timme snart och 16.30 ska jag och sanne boxas på tk. Hoppas bara min rygg och höfterna? håller för de är lite konstiga nu förtiden.

jaja, Hoppas allt är bra med er.
Jag längtar till fotografering.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0