Lördag 19 september

Igår. ja, gårdagen/kvällen. Var hos sanne på dagen, lagade schnitzzeeeel och lämnade tillbaka gamla skolböcker på sannarp. älskade skola. Himla skönt att slippa den byggnaden. iallfall på kvällen tog jag CYKELN och CYKLADE in till stan till maria. där satt vi, jag maria jesper & andreas med lite dricka och tvspel. Sanne kom förbi en snabbis och körde oss sedan till Jesper inne i stan där förfesten fortsatte. Eller för mig jesper och maria fortsatte kvällen mest i olika barer... Men eftersom halmstad är sååå himla kuuul på fredagskvällarna och på hösten dessutom så kom min fina alex och hämtade mig så åkte vi hem till han och sov himla gott.

Maria jag & min silverstick !

Har precis kommit hem från alex och vädret är underbart !!
Ikväll kommer Johanna hem till mig ( hoppas på att sanna kommer också ! ) så ska vi göra iordning oss här, sen på förfest och förmodligen stan? stan är helt sjukt tråkigt. MEN jag har aldrig någonsin haft tråkigt när jag varit med johanna så var vi än gör ikväll så vet jag att kvällen kommer bli galet bra :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0