Jag kan faktiskt köra bil jättebra!

Fest igår. övernattning hos alex inatt och sjukt lam dag idag. Så söndag som det är bestämmer jag och sanne oss för att åka till Hemmakväll ( videoomiiix♥ ) för att hyra film och köpa cheeseballs. Någonting som händer sisådär 4 dagar i veckan.
Men... Nu blir jag lite ledsen när jag tänker på det...
Vad tycker ni jag ser ut som?

1. 12år ?

2. Blind ?

3. Benlös ?

4. Eller kanske ser jag ut som att jag absolut VERKLIGEN inte kan köra bil?



Kopierat text från sannes blogg



Sedan satte vi oss i bilen och åkte till Videomix. Där vi sprang runt och gömde oss för allmänheten. När vi kom ut skulle jennifer precis sätta sig i bilen och så kommer det en 50årig gubbe fram och säger "skall jag hjälpa dig att backa ut bilen?" Vi stannade upp och tittade konstigt på honom och hajjade inte riktigt vad han menade. Han fortsätter med "eller du kanske är en bra bilförare?". Frustrerad satte sig Jennifer i bilen och körde där ifrån och satt och svor hela vägen hem till mig medans jag satt och skrattade så mycket att jag knapt kunde andas. Snacka om förolämpning, men fyfasiken var roligt det var.



mmh nu ska jag berätta vad som hände ikväll
Vi kommer ut från videomix till fickparkeringen där min bil står. Jag trycker på knappen och låser upp bilen och när jag och san ska sätta oss så står det som ni läste en man i 50års åldern som säger: Ska jag hjälpa dig köra ut bilen?
va?
Ja, hur bra bilförare är du egentligen?
heeeh, va? näee de här ska gå bra
Säkert för annars kan jag sätta mig och köra ut åt dig
neee du..
Sen så ställer han sig bakom bilen för att dirigera hur jag ska köra bilen.

jag fattar verkligen ingenting. varför skulle jag som parkerat bilen inte kunna köra därifrån?
jättekul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0