sensation white

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

OM NI HAR LÄRT ER KÄNNA MIG OCH MIN MUSIKSMAK SÅ TROR JAG NI FÖRSTÅR ATT ÄR MUSIK HIMELN FÖR MIG NÅGONSTANS SÅ ÄR DET SENSATION WHITE !!!
Jag har länge velat åka dit och nu vet jag inte vad som ska försöka stoppa mig.

31 Oktober, Köpenhamn 1 300 kr.

SANNE SANNE SANNE SANNE SANNE SANNE SANNE
ante, isan stefan


Nu vet jag att det säkert finns mkt bättre klipp men detta får räcka så får ni söka själva på youtube och Sensation White.




Spola fram till 1: 50 kääääääääääännnnnnn hur sjuuuuukt man kommer igång
jag dööör


Kommentarer
Postat av: Pauline

AAAH JAG DÖÖÖÖÖÖR! JAG VILL TILL SENSATION WHIITEE!!!

2009-09-23 @ 18:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0