faaab life of Jen&San, spänningen fortsätter

idag har jag och sanne varit på stan. Jag lämnade tillbaka en kär mysig tröja och avbokade min sling tid för fick in i huvudet att åka på solsemester istället snart med san good! Sen skulle vi äta EN varsin cheeseburgare på donkan. Slutade med lite plusmeny, 2 stora dipp, 2 glassar och baota coola. heeeehe mission impossible. Med lite extra fett i magen satt vi och myste vid nissan och kom på att eftersom vi har så mkt att göra om dagarna och är så stressade hela tiden så kan vi ju färga håret? ja! =) roligt och bra tidsfördriv, slit lite till på håret vettja =) jippiii.

Så vi åkte till maxi. Stod säkert MINST en halvtimma och kollade på färgerna.Tror vi höll i varje förpackning minst 2 grr ( det finns säkert runt 50 olika) och tänkte för fullt. Det blev blont för min del men för att spexa till våran häftiga vardag ytterligare så tog sanne en brun färg. VECKAN ÄR FÖRGYLLD !

Så vi åkte hem vid halv 3. Jag skulle på Bio med alex halv 7 dvs vi har god tid på oss? hehe nej, vi satt i frustation och spring i benen och höll på med våra hår in i sista minuten då alex kom. Men sanne blev en riktig snygg vacker mogen brunett och jag lite mer fjortis i håret än självaste dessie, kissie eller varför inte självaste barbie. YES I KNOW YOU LOVE me. ironiiii. Men som sagt alex kom hem till mig och vi 2 åkte på bio. Såg Prinsessa och riktigt bra budskap men det är en film man kan se hemma i soffan. Annars var sällskapet världbäst och sen åkte vi hem till mins offa och kvällen dagen/ kvällen har emd andra ord varit SJUKT bra. 









Gammal film men såhär brukar jag och sanne roa oss med ljud till bilder. Vi tycker det är jättekul. Maxi btw


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0