Onsdag 2 september

Godmorgon =) Jag har seriöst ingen aning om vad jag ska skriva?

Jag har verkligen blivit taggad när det gäller träning nu och idag var väl första gången på år då jag kollade in schemat på tk. Imorgon kanske det blir lite dans med lollo ! Ska se om jag får sanne att spela tennis med mig idag och hon inte försöker komma undan med foten ;)

ikväll ska jag och Alex hitta på något men vad det är vet jag inte för han vägrar säga vad det är vi ska göra så jag får ta det som det kommer :P

Nu är iallfall frukosten i magen och jag ska gå en runda med min hund !

Om ni undrar varför det är så dåligt med dagliga bilder så är min kamera sönder och mina mobilbilder får jag inte in i min laptop för har inte cdn som behövs.. Så jag har helt enkelt inte tagit riktigt tag i det för att fixa det. men hoppas snart det blir lite roligare här !

tjaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0