Söndag. Känns verkligen som det.

Inte uppdaterat så mkt men har inte hunnit eller orkat.

Onsdags så festade jag San&Maria till det först hemma hos maria sen på the corner. Jag och sanne Promenerade nem ca 40 min hem mitt i natten från stan och somnade gott i hennes källare. Torsdags så kollade jag san&alex film i min källare sen sov alex över. Fredagen var jag busy med lunch med underbara mormor. Följde med min kusin Bea till frissan som blev assnygg i håret! Sen har jag jobbat några timmar i fredags och sen var det Underbar efter det vilket var kuuuul och övernattning hos alex. igår låg vi i sängen till 3 på eftermiddagen sen var det hem för att jobba från 19-00 som servitris igår. Kom hem och somnade sjuuukt skönt !

Nu har jag precis vaknat och vad som händer idag får vi se... e

köss



Jag & Johanna i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0