stäääda och snart pizza

Jag vaknade idag efter 12 och kom på att sanne skulle spela träningsmatch så jag åkte upp och mötte ante & ines för att kolla lite innebandy och stötta min fina vän. Satt där en timma och då kom jag & ante på att vi ska äta pizza ikväll på en fin&bra pizzeria och kanske film efter det. Så ikväll blir det jag,san ante ( ivan, stefan? ines? alex? ) längtar som bara den till PIZZAAAAANN.

Eftermiddagen har jag ägnat åt att ta tag i mina garberober och byrån. jag har inte kunnat hitta de kläder jag letat efter och blivit tokig de senaste dagarna, så söndag som det är så fick det bli mitt projekt. Shit vad det tog tid och efter en timma så forstod jag inte ritkigt vad ja sysslat med då högarna över golvet fortfarande var lika stora. men men, nu är jag klar iallfall och house musiken hjälpte mig stort ♥

sanne skrev precis att hon är påväg så får väl sätta på mig lite andra kläder än alex myskläder och göra mig redo för kvällen..

puss


min blogg är såååååå himla rolig just nu
jag kan bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0