Tisdag 1 sep

Haft en helt underbar dag idag !

här kommer den i kort text..

Var ute och gick en runda med alex sent igårkväll vilket gjorde att jag äntligen kunde somna.
Imorse gick jag upp tidigt för att springa 3,5 km! sedärja. sen tog jag min vovve ner till stranden och släppte lös honom så sprang vi och lekte på stranden i det härliga vädret ! Åkte sen in till stan, åkte hem till sanne och satt med tjejerna san maja & anna och solade lite. Körde sedan och hämtade upp maria! =) Åkte till Eurostop för att ta bort larmet på min nyinköpta bh som inte blivit borttaget?! och köpte även lite andra grejer =) Sen åkte jag och min fina vän maria tillbaka till stan och satte och på Gastons och avslutade kvällen med en riiiktigt god pizza !

SÅ där har ni heela min dag !

Nu kollar jag so you think you can dance och hoppas på en lika bra dag imorgon. Förhoppningsvis blir det bio med alex på kvällen!

köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0