Tisdag 15 september

Godmorgon!

Gårkvällen och natten spenderades med min älskling och allt känns såååå bra ! :)

Nu sitter jag med mina myskläder, datan iknät, MTV på tvn och lyssnar om & om på youtube klippet då Robin B ställde upp som Malena i Idol. Han var en abolut min favorit och jag fattar inte varför han åkte ut :/..

AJA. Idag trillar lönen in på kontot och eftersom jag var på stan igår med min kusin bea så ligger det nu massa kläder bakom disken som väntar på att jag ska komma och betala för dom =). Kanske tar en bild och lägger upp här på vad jag får med mig hem? får se....

Ska iallfall få tag på sanne som följer med mig in om hon vill svara i sin telefon :P

Ha det bra alla ! Helt underbart väder vi har :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0