Massor med bilder!

Alex har precis lämnat mitt hus och nu sitter jag och riktigt känner hur hopplös jag är.
jag är riktigt hopplös.


..

jag var i stan idag med sanne.. Gick inom världens bästa frisörsalong och bokade tid för att slinga håret och sprätta sista pengarna av lönen. För det funkar ju inte för Jennifer Klingvall att bara slinga utväxten med förpackningen som kostar max 100 spänn och fortfarande vara blond och fin. pff nä?! nejnej, utan har jag nu fått in i huvudet att mitt hår ska förändras så ska jag göra det också. Hopplöst dvs. Så på tordsdag sitter jag i stolen hos Bea och färgar mitt hår. Jag bestämde mig för att det skulle se ut såhär nedan men sen när jag visade bilderna för alex så tycker han ju såklart att jag är fin så som jag är och pengarna kan läggas på annat. vad tycker ni jag ska göra? Det är ju inte så stor förändring men ...







Nu när jag ser på bilderna igen så måste det ju nästan bara göras. Sjukt snyggt ! Och visst är familjebilderna fina :)

NU kommer det en hel del bilder för det sjukt så många mina färger mitt hår har haft i sig. Vilket tycker ni är snyggast?



1.






2.



3.





4.



5.




6.







7.



8


PUSS !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0