lite uppdatering

Informationen om mitt liv till er är ju så sjukt usel så nu tog jag mig tiden att lägga in de senaste mobilbilerna på datan. Att ens ta upp mobilen och ta några bilder har varit framsteg för mig.
Vad gör jag på dagarna då? jo jag är med sanne VA sanne, vem? vi lever inprincip ihop. Dag ut dag in, mina lungor typ. Sen är jag med Alex, han får vara mitt hjärta. Ebba, Maria, Ante Kusinerna och jaaa-   jag är iallfall med mina vänner och Livet är riktigt bra just nu. Jag har jobbat till 3 på natten och ändå träffat vänner efter det . Då gillar man sina vänner riktigt mkt. Mina kusiner Bea & Alex är världens finaste och jag står dom närmare är någonsin. Hoppas du hade kul igår kusinAlex alltid kul att festa med dig !

Så här har ni lite bilder som kommer upp lite för sent men men.





fest





stranden med charlie =)



dizzzyyyyy



igår.


Igår blev det fest i frennarp sen sov jag hos alex. Kommit hem och är nyduschad med mat i magen. Tror jag kommer somna 8 ikväll. Imorgon ska jag träffa min kusin Bea så ska vi gå på stan och jag ska även ta henne till min frisör så ska vi göra något kul med hennes hår- blir nog ljusa slingor i hennes bruna , ska bli riktigt kul =)


kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0