10 (11) jättefyndiga tips by san&jen

nu kära läsare ska jag förklara varför jag inte skriver så mkt på bloggen nuförtiden
Det är för att jag har sååå MYCKET att göra om dagarna !
jag jobbar heeeeeeeela tiiiiden och hinner verkligen inte slösa tid som att sitta vid datan!
näe, verkligen inte för jag och sanne har sånt fulllspäckat liv om dagarna.
jag tror ni fattar själva att jag inte har ett jobb och inte sanne heller. Så här kommer nu lite bilder vad man kan göra när man inte har något att göra

1. Hoppa i hoppborgar





2. Skratta mitt i natten åt att det ser ut att stå WAZUPP



3. kolla vad man har i nattduksbordslådan och göra något av det.




4. Låtsas vara en dektertiv på överskottsbolaget.



5. ta jättefula bilder och skratta åt dom.



6. Äta på dagen




7. Sen kan man testa att äta mitt i natten också när man är jätte övertrött 



8. Man kan kolla på bilder




9. Sen kan man kolla jättemånga filmer



10 Skriva in sig på Arbetsförnedringen med sanne och skratta åt varje fråga.



(11)och som bonus kan man lyssna på denna låten



Kommentarer
Postat av: San

Nu borde dom ju fatta varför liksom?! Vem vill inte ha det som oss? :)

2009-09-09 @ 15:37:11
URL: http://sanfemling.blogg.se/
Postat av: Gabs

Ni är ju störda!

2009-09-12 @ 17:31:44
URL: http://gabriellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0