Torsdag

Nytillkommnya inlägg och sen finns det ingenting under? Nått nytt blogg.se håller på med eller? Gillar det iallfall inte vad det nu är för något som hänt.

Just nu sitter jag i mina myskläder, håret i en tofs men faktiskt färdigsminkad. ANTECKNA !

vaknade vid 10 av att maria inte hittade sitt busskort för att ta sig till skolan så jag hoppade in i bilen och körde henne till skolan. Sen när jag väl var på vift så åkte jag till Eurostop och köpte lite grejer till källaren, såsom stora vita ljus, en slags ljuslykta och stora mustiga lila gardiner. Sen när jag var som hungrigast och tänkte åka hem och laga mat så smsar sanne att vill jag ha plättar så lagar hon det nu och är klart om 10 min. Heeelt underbart, så åt luch med min älskade vän.  Nu sitter jag här i min källare med tända ljus i öppna spisen, tända ljus på bordet jämte mina knytna fötter och ljus i nya ljuslycktan :) super mysigt och det ända som fattas är en pojkvän . MEN men vissa saker som kan vara så perfekta får man skylla sig själv för ibland. Sug.
Ikväll blir det antingen fest eller jätteslappt. Jag är på vilket som. Är lite seg men ska jobba imorgonkväll och lördagkväll så blir det fest idag så kör vi hårt som vanligt :) Blir det film med en stor t shirt under ett täcke i soffan jämte alex ikväll så blir även det helt perfekt.

Pratar med Deniz nu som gör lumpen. Killen som är normalbyggd har gått ned 10-11 kg på 6 veckor. helt stört.

jaja nu ska jag fortsätta mysa till den lugna musiken och prata med mina vänner. Sen ska jag snart träffa sanne och resten.

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0