verkligen inget vettigt att skriva om

Igår blev det pizza ute med mina fina vänner Sanne Ante & Stefan. vi åt och åt och åt och skrattade och avslutade kvällen med film och cheezballs at antes crib



haha idag har verkligen inte hänt någonting.
Jag vaknade och skulle ner i källaren och duscha och där sitter en av mina underbara bästa vänner nämligen en av alla husspindlar som älskar vårt hus. Jag blir livrädd och springer upp och smsar underbara alex att han får komma och rädda mig. SÅ 10 minuter senare befinner sig min hjälte i min källare, även han rädd men med ballar av stål och tar bort monstret. tack  =) Sen spenderade vi hela dagen i min säng. yup. det blev kittelkrig ( jag har upptäckt att jag visst kan vara kittlig när man är totalt fasthållen) och sen såg vi en bra film som jag inte kommer ihåg vad den hette. Underbar eftermiddag iallfall och sen lagade vi sjukt god mat som pricken över i.et !

När alex lämnat mig fram mot kvällen så åkte jag till träningskompaniet och dallrade lite rumpa på bandet och gymmade lite. Skönt men har problem med ryggslutet? :S Kom hem och satte mig vid min mami och kollade idol då alex återigen besökte vårt kära hem. Det blev de stenrika brudarna som jag bara äääälskar att kolla på och uuusstkruukaar maria och anna anka är ju utan tvekan bäst.


nuuu ska jag ta mig en låång dusch och krypa ner i sängen och sova gott !

pyss

Kommentarer
Postat av: M

Miss you!

2009-09-29 @ 13:22:52
URL: http://maariiaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0