yyyeeeees, sjukt glad !

asså seriöst. Ser ni några i Hallandsposten imorgon som heter Jennifer Klingvall & Sanne Femling så är det iiinte vi...

he he

SEN så har jag en jäääääätterolig sak att berätta ! Jag hänger på väggarna på Hall of Fame ute på Tylösand ! "Konstutställningar året runt – hotellet är Sveriges största galleri. Överallt omges man av samtida konst av internationell klass. "

När jag jobbade där så gick jag alltid och kollade på tavlorna, vissa som kostar sjuuukt mkt och tänkte Shit asså tänk om man skulle hänga så på väggen någon dag och drömde mig bort... JUST NU GÖR JAG DET FATTAR FATTAR FATTAR NI ! jag kan knappt fatta det så åkte ut med mamma och pappa dit idag och kollade och visst där fanns jag =)

Ganska coolt att hänga jämte kate moss =D



Verkligen JÄTTEful bild på mig men jag orkar verkligen inte bry mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0