Ändrade planer. Jobb på nattklubb

Nej, så fort ena planen börjar smidas så kommer något annat upp. Min vän Gabbe behöver mig, att jag tar hennes plats på jobbet på nattklubben xlnt ikväll/inatt. Självklart ska hon inte jobba när jossan fyller 20år och hon har roliga saker som händer ikväll. Så jag förstår henne och ställer upp. Så från kvart i 10 till 03-04 kommer jag att jobba på xlnt med Johanna & Louise. Känns faktiskt bra då jag älskar musiken och roliga kompisar att jobba med. Måste bara få i mig en hel del mat för att fylla på krafterna. För kvällen tar ju inte slut efter jobbet. Då är det grym efterfest så klackarskorna får följa med i väskan. Blir väl att man kommer hem klockan 12 imorgon och då rätt ut i solen och sola.

Nu verkar det som att mina sambos Malin, Emelie och Elin också ska jobba extra haha så det blir nog en bra kväll med alla tjejerna!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0