Fredag 00.26

Ibland vet jag inte var gränsen för- för tjejigt går någonstans. Är det när jag står 30 minuter vid smyckena på Oasis (bara för att kolla på allt vackert och prova allt) så att personalen får fråga 5 gånger om jag behöver hjälp eller är det när jag nu en fredagskväll, efter 00 slaget står med högklackade skor, vitt vin i ena handen och nästa dags outfit på mig. Jag gillar den här kvällen. Har kollat på filmen MammaPappaBarn och skrattat för mig själv. Druckit vin, ätit vattenmelon och nu provat allt i min garderob. Att vara ensam kan ibland vara skönare än vad man tror. Inte en kotte som kan klaga på min musiksmak och jag behöver inte smyga med något. Har ingen tid att passa sängen för jobb imorgon utan kan chilla här med mitt vin och kläder. Natten är ung, och vet ni vad- det är jag med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0