Fredag kväll

Hej :)

Nu är jag hemma från jobbet, blev bara 4 timmar idag och tiden går snabbt! Skönt att vara hemma denna fredag lite efter 18 istället för vid halv 9 om jag hade haft stängning. Elin & Fredrik lagar mat i köket, Malin & Emelie är ute och äter på Peppes och här sitter jag. Precis nedkommen från taket där jag satte mig en liten stund efter jobbet med te och godis. Frisk luft och skönt att bara sitta. Ikväll är jag sugen på en myskväll. Alex hinner du hit på en halvtimma tror du? =( nej.. Men vad som händer här i vår lägenhet varje fredag är att vi kollar på Så ska det låta. Mm, sant. Vi sitter och sjunger och myser tillsammans om vi nu inte har andra planer. Jag har oftast rusat omkring här hemma på Fredagskvällarna men ikväll ska jag göra mina rommies sällskap i soffan. Har en godispåse ( som jag redan ätit upp halva av) och Pringless chips i väskan som jag ska plocka fram till sändningstid. Mina mysbyxor och alex tröja ( som jag fick med mig hit av han) ska också på. Ni vet fredagsmyyyySS låten som spelas hemma i Sverige. Den går på tv här med. FredagsKOOOSSS sjunger de dock. Kos? Så nu ska jag äta lite fil&flingor, byta om och Kosa? på för fullt.

Imorgon ska jag jobba på Benetton ute på köpcentret C C Vest från 11-18.

Vad ska ni göra ikväll?



Maria och jag sommaren 08? Hoppas allt är bra med dig gumman ♥

Tack amanda & Hanna för era kommentarer =)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0