fredag kväll

Min pojkvän är på blockparty? i Lund. Han och Sebbe fille, adam och fidde. Låter sjukt kul!

Sen nu får jag ett sms där det står....

Tog tåget från lund till malmö. Sprang till swebus. Missade bussen till Oslo. Nu sitter jag i en taxi påväg tillbaka till lund.

Helt oväntat. jag satt stum och bara kollade på smset hur länge som helst. Vad svarar man? Herregud vad jag har världens finaste pojkvän. Han tänkte skippa ett grymt och planerat dygn i Lund för att åka en evighet hit. haha som jag sa alex, du måste vara lite smått dum i huvudet, and i like it! Jag ringde upp honom och jag kan inte säga mer till er kära läsare än att jag har ta mig tusan Världens bästa pojkvän. En kille jag aldrig vill vara utan.
Jag älskar dig ♥

 

SANNE VARFÖR ÄR DU INTE HÄR MED MIG !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0