Fredag

Tyvärr, nu börjar jag bli lite less på det här. Det känns som att jag skriver till en vägg. Jag kanske inte bloggar om de roligaste sakerna, hur många vet tex att jag är bra kompis med Ivan eller hur många undrar nu vad sanne äter på mackan. Nej, jag vet... men jag får ju ingen inspiration om vad jag ska skriva om längre. Jag skulle kunna skriva om hur jag blir mer och mer kär i kläder. Hur jag lever med kläder just nu, för det är det jag gör. Jag går i affärren innan jobbet, jobbar med kläder, kollar i äffärer på lunchen och har jag inte stängning på kvällen så även lite efter jobb. Men .. vad blir jag då? tjejen som bara skriver om vad hon vill ha och tänk om dom ringarna satt på mitt finger, hela tiden.

Nej jag vill ha lite respons nu. Detta är väl meningen som skrämmer bort alla komentarer, meningen som får folk att tänka : ne, säger hon så så ska inte jag kommentera.

Men : Vad tycker ni om mig ? Vad har ni fått för uppfattning av mig som person genom bloggen.
Positiv/Negativ kritik.
Är jag tråkig? Rolig?
Vill ni har mer av någonting eller mindre av något?




Kommentarer
Postat av: Hanna

känner inte dig, och har aldrig träffat dig, men jag började lsäa din blogg för några veckor sedan, och jag fastnade direkt! du är sjukt söt, verkar vara en perfetk vän haha, och det är superkul att få läsa om hur du har det i oslo, så bara fortsätt!!

2010-04-23 @ 14:10:29
Postat av: amadna

Skriv mer om Oslo och vad ni gör där, och lägg ut mer bilder det är jätte roligt att läsa och kolla på tycker jag! :)

2010-04-23 @ 16:48:35
URL: http://atroell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mycket mer bilder och videoinlägg!!!

2010-04-24 @ 13:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0