Helgen i Halmstad

Jag kan ju inte säga annat än att jag njuter av att vara hemma. Fast konstigt nog känns det starkt att mitt hem faktiskt är i Oslo nu. Och skönt nog så känns det bra. Dagen igår var så fruuuktansvärt bra. Vet inte hur den kunde vara bättre någonstans. Stan med Sanne och sofia. Fika, kärleksmums, kaffe, glass och sol.
Sen förfest bara jag och sanne. På min altan, med värme lampor och mysigbelysning. Grym musik och vin& öl. Shit va bra det var. Är... alla våra liknande kvällar är alltid lika bra. Sen drog vi in till stan spraaang till bussen. Satte oss på Bulls och träffade alla snygga halmstad människor. Underbara vänner säger jag bara ! =D Min pojkvän var snyggast av alla.. ;)

Efter en kall öl på uteserveringen gick jag och sanne till The corner. Jag kan ju inte säga att jag är ett corner fan direkt men sålänge det är ett dansgolv med en sanne på så är jag taggad till tusen. Vi dansade tills vi inte orkade stå och sen blev det nattamat på donken. Gott ,och jag tycker att allting är småpengar här nu när en hamburgare i Oslo kostar runt 100 norska. Alltså 126 svenska kronor. sucks.

Jag och sanne tog taxi hem. Men inte hela vägen hem utan hoppade av ca 500 m ifrån mitt hus. Why? hahaha

Sen somnade vi tillsammans efter en gryyym kväll!

Idag har vi ätit chips. chips fram till 4 och sen hamburgare. Vi har även legat i soffan hela dagen förutom när vi läste tidningar ute på altanen. Vi har skrattat. oooj vad vi har skrattat. Dagen efter är ganska roliga iallfall. Eller ja, iallfall när jag är med Sanne :)

Jag har bilder och filmklipp men sladden för att lägga in dom är hemma i Oslo. Så det får bli latero

Ikväll är det på det igen. Förfest och utgång i guess. Om jag orkar. Så himla trött.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0