Livet leker i Oslo :)

Jag är så jävla lycklig. Helt otroligt. Känslan jag har nu går inte att beskriva. Jag är inte lycklig för att EN grej har hänt som gör mig glad utan för att jag verkligen känner att jag LEVER! Och det är ett braaa liv. Ett fantastiskt liv som jag älskar att vara i, skulle gärna frysa tiden lite nu om det gick.

Idag mötte jag upp Anne-Ingrid, chefens lillasyster som är en helt underbar tjej! Tror vi kommer att träffas många fler gånger utanför jobbet =) Vi gick iallfall till Benetton butiken på Karl Johan där vi gick ned i källaren framför speglarna och provade alla plagg vi hittat. Jag gick sedan därifrån med en kasse med kläder som är värda flera tusen men jag betalade endast 500norska. Hur ofta drömmer man inte om det? Idag gjorde jag det. Överlycklig.
Sen köpte vi oss en varsin calsone och läsk och satte oss på en bänk i skollheta solen och åt lunch. uuunderbart!

Jag började jobba 14 och efter 17 jobbade jag för första gången själv. Jag och Anne-ingrid gick igenom hur man stänger butiken igår kväll så idag var det upp till bevis att jag skulle fixa allt med allt vad en butik innebär. Det gick supert (som de säger här..) Jag hjälpte kunder med barnkläder och fick ge olika tips om damkläderna hur de kan matcha. JAG TRIVS SOM FISKEN I VATTNET! det är riktigt roligt och bra jobb jag fått. Väldigt tacksam över det. Tjejerna är jättehärliga :)

När jag slutade vid 20.30 fick jag sms av johanna att hon och Lollo satt utanför mitt jobb på en uteserviering och tog en kvällsöl. Så jag gick dit, så har vi suttit och druckit lite och tagit igen massa snack.

Jag har haft en dag som varit bra till 110%. Jag sitter här pirrig och ser fram emot varje dag Oslo har att erbjuda mig. Veckan ser sjukt bra ut !

 

Såhär såg jag ut innan jag gick ut för att shoppa och till jobb !

När jag hade 30 min rast tog jag och åt kyckligsallad och åt vid bryggan



Johanna och Lollo ikväll !

JAG MÅR BRA ! ♥


Kommentarer
Postat av: Denise

Roligt att det känns rätt denna gången! Sist du åkte till Norge var du kanske inte riktigt redo. Är så glad för din skull =)



KRAM

2010-04-14 @ 15:04:46
URL: http://deddenisen.blogg.se/
Postat av: Lolliseeen

KUL OCH TRÄFFA DIG IGEN SNYGGING! :D vi ses på lördag! <3

2010-04-14 @ 23:40:06
URL: http://lolliettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0