Moster Titti!

Fått mig en härligt samtal från min moster. Moster Titti (Elisabeth är hennes riktiga namn). Det värmer i hjärtat när ni hemmifrån ringer och säger att ni tänker på en och berättar det senaste ifrån Halmstad. Jag ser upp till min moster, jag tycker hon är en av de bästa kvinnorna på jorden ärligt talat, samt min mamma då :) ♥ Jag har alltid kunnat prata med henne om allting, det är många dagar som jag suttit i deras kök och bara babblat och hon har alltid lyssnat. Många telefonsamtal där hon stöttar och ger tips. Sen gillar hon kläder och att shoppa vilket gör att vi klickar rejält där också :D Jag tänkte bara ge lite rader till moster Titti för att hon är världens bästa moster !

Sen är jag otroligt glad över min familj, Mamma, Pappa & Storasyster som alltid finns vid min sida.
Och Mormooor som betyder oerhört mycket för mig!
Sen mina kusiner som också är världens bästa !

Ni är mina bästa vänner och släkt.
Jag älskar er !

Kusin alex på bilderna som jag tycker är galet snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0