Onsdag

Sitter färdigfixad i sängen för att strosa omkring i affärer i gallerian här vid oss. ( där jag även jobbar) Har hittat sjukt snygga bikinis. Jag är ett bikinifreak. Sist köpte jag 7 st och använde max 2. Iår har jag redan provat ca 10 bikinisar men inte köpt någon. yeey. 1 bikini har jag provat 4 gånger nu men den blir det nog inte ändå. Nu har jag fått span på några nya som jag tänkte testa idag. ( ush, vad skriver jag om- bikinis? vem vill läsa om det..)

Klockan 14 ska jag iallfall jobba, till ca 20.30 som igår.

Här får ni lite bilder som jag precis tog med meine guuten cam som jag borde slängt i väggen för länge sedan men men, bättre än inget !

PUSS










Kommentarer
Postat av: nathalie

du är så fin gumman!

2010-04-22 @ 11:15:49
URL: http://fashioun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0