Sanne

Säkert skittråkigt inlägg för er att läsa men..

 



Sanne Femling. Seriöst? Nyttig?
Jag har växt upp med Sanne, när vi var små och bodde grannar sprang vi alltid in och ut ur varandras hus som att det var vårat andra hem. När sanne kom och ville ha en macka så sa hon alltid " bara smöör" och mamma försökte alltid få henne att testa något pålägg. Än idag äter hon mackor med " bara smör" på. Jag kan inte minnas att jag ser henne med ett pålägg på mackan.
Grönsaker finns inte med i hennes liv. Jag har aldrig sett något nyttigt på hennes tallrik förutom majsen på natchotallrikarna vi brukar göra. Hon äter inte grönsaker eller frukt !!!!! det bara är så, sanne vad händer?
Jag är stolt och glad för din skulle för det här är en stor förändring. Som en rökare som rökt hela sitt liv bestämmer sig för att sluta.

Och här sitter jag föör långt ifrån dig Sanne. Jag saknar ihjäl mig efter dig sis. Ser fram emot att se dina mackor och tallrikar i framtiden :D

kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0