Söndag


Godmorgon. Det blev inget drag till " 12 idag" utan gick hem vid 04 inatt med mina sambos Elin, Malin och Emelie. Första 2 timmarna igår stod jag i garderoben på xlnt tillsammans med Lollo och Elin Sen fick jag gå upp på klubben Cayenne och stå där med Johanna Malin och Emelie. Det var faktiskt roligt igår. Musiken var bra, trevliga människor och soft jobb. Var jättenkelt och gick som på räls. Inget kaos som man föreställer sig.
Vi är Paradise Hotel fans här hemma. Kollar Norska paradise varje kväll halv 10! Så att man stod face to face med Patrik och Jon igår på Cayenne var skoj hehe.



Buss utanför oss till Benetton på C C Vest

Såhär ser bussarna ut invändigt ;) he

Jag hittade ett sjukt snyggt linne innan jobbet som jag INTE köpte. Nu ska jag knappt köpa någonting mer än mat på månader.



Haha vårat glas som stod framme under kvällen på xlnt när vi jobbade
bra sätt att få driks haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0