Swedish House Maffia. dunkdunk

När man har en vän som har exakt samma musik smak som en själv. En person som man säger ÅÅH DENNA LÅTEN! tillsammans med när alla andra himlar med ögonen och vill byta... När man får det här mailet av den personen så börjar planer att smidas.
Jag ringde Ivan när jag var på Sensation White för att låta han höra musiken och för att retas lite. Nu planerar han tydligen att göra något liknande. Nej, jag vill vara där. Jag sanne ante ivan där i Kroatien den 11 Augusti, Alex du med ? Hade ju varit så gaaaaalet bra. Obeskrivligt. Sinnes. Nu har ju jag gått och blivit vuxen och har ett jobb att tänka på så självklart drömmer jag bara stora drömmar just nu. Men det hade varit något...

åh..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0