torsdag snart helg :D

Tjo.

Idag har jag jobbat på en annan Benetton butik som tog 10 minuter för bussen utanför mig att åka till. Ett köpcenter med en väldigt fin Benetton butik! Jobbade tillsammans med svenska tjejerna Rebecka & Johanna. Supersnälla! ;)
på Lunchen satt jag ute på en bänk i stålande solsken och åt min egna pasta, fläskfile och sallad med en stor cola från donkan. Gott och härligt!

Nu sitter jag och mina sambos Emelie, Malin och Elin med datorer och tv och musik och pratar. En ny sjukt bra låt har upptäckts och den ska spela flitit i vår/sommar :)





Tack så mycket söta Micki för ditt inlägg :)

PUSS


  

Kommentarer
Postat av: Micki

Den låten kan vara en av världens bästa! =)

2010-04-15 @ 23:22:58
URL: http://mikaelatham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0