Söndag

Utekväll igår. Jag önskar att jag kunde visa lite bilder men min mobil är borta. SANNE JAG ORKAR INTE. Jag höll den i handen igår när jag skulle gå hem. Ringde alex då så jag vet att jag hade den på hemvägen. Men idag när jag vaknar så är den ingenstans. ( mamma och pappa jag ska hitta den, promiss )

Igår förfestade vi hos oss. 6 tjejer med vin och jordgubbstårta! jättetrevligt. Sen drog vi vidare, jag träffade Gabbe, alex, jossan, nathalie & Emma sen stod vi på dansgolvet i timmar som förr. Saknar tiden då vi var 16 och alltid var tillsammans på helgerna och gjorde galna saker. Sjukt rolig tid :) Så det var en bra kväll igår ! Kom hem lite efter 4 med ben som gjorde jätteont.

Nej jag orkar inte skriva här mer nu. Ha en bra dag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0