Beslutsångest

Nu har jag hamnat i en sån situation som jag tycker är jättejobbig. En situation som jag ofta hamnar i och som heter beslutsångest.

I 2-3 veckors tid har jag varit inställd på att jag vill ut och resa. Jag har tagit ledigt från 20-29 Augusti, min enda riktiga semester sedan jag flyttade till oslo i april. Jag har jobbat 6 dagar i veckan och längtat tills den dagen jag kan packa min väska för en vecka utomlands. Nu är jag där. På fredag börjar mina 9 dagar ledigt och jag har försökt hitta en bra sista minuten resa mellan de datumen. Jag är ganska trött och sliten så det jag velat ha är en mysig vacker semester på en vit fin strand med vänner och en drink i handen. En vecka då jag kan få njuta av solen till 100 % och vila upp mig inför hösten. Grekland eller tex Spanien hade varit perfekt. Jag ska åka med Linda Louise och förhoppningsvis även Jessi och vi har suttit hela kvällen framför datan och letat efter den perfekta resan. Tyvärr så har det inte funnits några bra alternativ dit jag/ vi vill. ( det är inte bara jag som vill ta det lite lugnt ) Föräns nu då.. så kom en jättebra resa upp när tjejerna var på stan idag där vi isåfall åker på lördag kväll ifrån göteborg och får all inclucive i en vecka. Det som är grejen att jag får beslutsångest är att resan går till Alanya. Aaaaalanya. Resan som säkert 95% av alla ungdommar har gjort och kommer att göra. Jag vet inte om jag ska spara mina pengar och stanna hemma eller om jag ska åka till Alanya. Jag vet att det blir vad man gör det till. Och att det säkert kommer bli en oförglömligt bra resa, men min älskling sitter ensam i Oslo och ska jag till alanya då?

Jag har till imorgon bitti på mig att bestämma mig för då ska biljetterna bokas. Därför ber jag er kära läsare att lägga en liten kommentar om ni varit där, vad ni tycker om stället, om ni tycker att jag ska åka.

jag ska upp tidigt i morgon bitti och kommer kolla datan det första jag gör. Sen går jag på magkänslan.

Sov gott, natti natti ♥

update: Googlade massa bilder nu och hur kan man tacka nej?


Kommentarer
Postat av: elin

hej min gamla sambo! :D ahha



Jag har varit i alanya! kände att jag va tvungen att skriva! ;) Jag åkte dit med evve bara, vi chillade bodde nice och hade en asgo vecka med billig underbar "hamam-massage" och drack världshistoriens godaste strawberrydaquri!

Turkarna va äckliga men man kunde pruta massa och där fanns mycket att shoppa!



Gör det ffs! GÖR DET ! Alex kommer säkert iväg på en resa han med snart :)



hoppas allt e bra med dig! puss elin

2010-08-17 @ 09:25:33
URL: http://neeli.blogg.se/
Postat av: Sarah

Man lever bara en gång =)

2010-08-17 @ 21:10:35
URL: http://sarahbladh.blogg.se/
Postat av: gaaaaaaaaaaaaaabs å eeeeeeemmmmmmmlliiieeee

fuck allt va grekland turkiet och skiten heter.. THAILAND och du vet det själv. fucking ye

2010-08-17 @ 22:16:45
Postat av: Anonym

Vad roligt om man fick åka till Grekland. =)

2010-08-18 @ 20:23:17
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad roligt om man fick åka till Grekland. =)

2010-08-18 @ 20:23:20
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0