I kreta

Gokväll! Vi är framme, kom fram till ett Kreta med 31 grader varmt och inte ett moln på himeln. Lyckan var enorm ;) va har tillbringat eftermiddagen vid poolen och nu sitter vi på balkongen, temperaturen är fortfarande sjukt varm. Vi äter godis och lyssnar på ljud från baren. Imorgon blir det en tidig uppstigning för en heldag på stranden. BTW så har jag hamnat på exakt samma ställa där jag och jessi var 2008 ! fast på ett annat hotell då. Jag älskar det här stället och stranden imorgon har jag mer än saknat !

Kreta 2010 kommer bli bäst  =)

Kommentarer
Postat av: Jessica Bäckman

Se till att ha super kul nu! och sola åt mig också bruden! <3

2010-08-21 @ 18:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0