Kreta här kommer 3 till brudar

hehehehhe

resan är bokad ! jag är taggad till tusen och i morgon direkt efter jobbet tar jag bussen kl 23 till halmstad där ebba kör mig linda och louise vid 05 på morgonen till malmö flygplats. Där går planet 09:45 till ett 4 stjärnigt hotell i grekland Kreta. Så nu gör jag mig en return till Kreta. Älskar det och det kommer bli en helt gryyym resa. Det bästa som kunde hända nu, perfekta resan och det kommer blir SÅÅÅ härligt. Så jag har bråttom. jag har mkt packning och saker att fixa. Blir inte mkt data för min del men om ni då undrar vad jag gör den kommande veckan så ligger jag då på stranden och lever livet. kaaaann iiinteee sittaaa stiiiiillllllll!!!






PUSS på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0