städa suger

alltså. s e r i ö s t. Lägenheten.. den ser förjävlig ut. Jag orkar inte. sanneeee jag oooorkar inte.

jag måste börja från zero och vem vet hur lång tid det här kommer att ta.

plocka ned tvätten som torkat
sätta på ny tvätt
plocka ned disken
diska
plocka undan alla hundratals saker som ligger överallt
Dammsuga
skura golvet ( det tog mig ca 2 minuter att komma på att det hette skura - i norge säger man vaske gulve ;) )
fixa iordning i sovrummet
ned med soperna

aaaah. nyss hemkommen från jobbet och det jobbiga är att jag har malt dessa meningarna i huvudet i en halvtimma nu men inte rört ett finger. Laddar med lite Dj Blend först sen så!




blickar sönder lägenheten. göreee själllvvv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0