tisdag 17 augusti







Hemma från jobbet. Matpengarna är slut och jag var vrålhungirg. Inte värdens roligaste att nöja sig med soppa då. Det har iallfall varit en bra dag på jobbet.

Nu är OFW ( oslo fashion week ) igång här. vilket innebär att det kryllar av snygga modeller och agenter. Eller så är det bara jag som inbillar mig och tänker : Hon måste vara modell för den här veckan, hon med . Och HON absolut!
Det kom iallfall in en man i butiken i dag som är en fotograf from Scotland som vill fotografera mig. Jag fick se hans tidigare bilder och vi bestämde tid för fotografering på torsdag kl 10. Tyvärr vet jag inte hur många personer som utnyttjar ett sånt här tillfälle för att få kontakt med tjejer på ett helt annat plan än vad som innebär modelljobb. Jag får suga på karamellen och se om det blir någon fotografering eller inte på torsdag. Ska göra mig en liten research haha.

Nu ska jag fortsätta planera resa

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0