Underbara klipp

haha gud vad jag älskar min sanne. Tack för att du gör mina dagar fast att vi bor i olika land ! jag saknar dig varje dag !

Går in på hennes blogg och får se bland annat dessa 2 klippen. 2 Klipp som jag och sanne hade legat och aaasgarvat åt läääänge om vi varit med varandra just nu. Nu är det bara det att sanne sitter hemma och skrattar och jag här. Hemma hade vi spelat dessa om och om igen i säkert en halvtimma och gråtit av skratt. Jag vet inte om vi har dålig humor eller om det faktiskt är så roligt som vi tycker att det är. Duvan är bäst. WoohooO!  Den har vi spelat många gånger. Dansmoves är inte dåliga det heller. Jag ska dansa dem för dig på fredag sanne !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0