20.17

Är det bara jag som kommit på mig själv med att luta mig fram och tillbaka och åt sidan med kroppen för att få andra synvinklar till den 2.a bilden jag la upp i inlägget nedan? haha Jag tror jag kommit fram till att det är inte dataskärmen som gör att jag har blåa nyanser i ansiktet...

Alex är och jobbar. till 24. Favorittiden för mig. Nej, eftersom det tog 6.5 timma för mig att ladda ner en film sist jag var själv så... Jag har skypat med sanne, det var bra och snart ses vi!

Nu sitter jag iallfall och har ätit min kvällsmat och sitter med en stor tidning ang Oslo fashion week som är 16- 22 augusti. Sitter och småpluggar lite och huvudet är ganska fullt av all text på engelska.

Igår kväll så var vi ute och åt. Alex familj var på besök igen och vi gick till en väldigt fin restaurang där vi beställde in Skaldjursfat. Otroooligt gott och helt färskt. Det var alla möjliga skaldjur som Hummer, Krabba, räkor, tigerräkor, Jätteräka, musslor, och OSTRON!!! jag fick "pappa"ostronet såklart som inte alls bara slank ner i halsen utan fick tuggas rejält i min mun. fy vad just det inte var gott iallfall. Annars var det som tur var helt underbart gott tillråda på att det kostade nästan 700 kr per person.
tack så hemskt mycket för den underbara middagen igår S, J,  A, B & S !









Alex laddar för ostronet!



Jag åt den!



Just nu







nyss, mot rema 1000!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0