Vi två !

Tidigare i förra veckan bestämde jag och alex oss för att på Söndagen skulle vi ut på Hajk! Så eftersom vi båda var lediga på söndagen så gick vi upp lagom tidigt, packade en stoor väska med alla möjliga kläder, mat och badkläder. Sen diskuterade vi ivrigt på vägen ut hur vi skulle göra för att överleva. Hur vi skulle bygga upp vindskydd och skydda oss från regn mm. haha. Vi tog en båt ut till Oslos fina Öar där vi varit innan och gick i terängen samtidigt som vi högt roparde: HAJK! som en riktigt skogsgubbe. Vi hittade platsen med stort p och slog oss ned och satte igång grillen, Sen badade JAG , alex doppade tårna och kollade på alla brännmaneter som intagit Oslo - Sanne du skulle älskat vattnet, its coming for yaaHH!
Denna vackra video fick vi till efter att vi grillar 5stjärnigt kött och myser. Alex fina kaluffs på huvudet är också söt haha, men så blir det när man sparar ut håret... right. haha ♥










HAJK!



Igår kväll/natt var jag med gabbe hoffe och emelie och kollade film. Sen hämtade alex mig så satte vi oss på en stentrappa och åt sushi. Första gången för mig och jag äter aldrig mer det. =(



Och den här fina teckningen låg på golvet innanför dörren när jag kom hem efter jobbet nu

Jag älskar dig Alexander Gillberg ♥

Kommentarer
Postat av: l

AAAAAH! man blir kär av att se er två! ni är så himla fina! aningen pinsamt att inse att videoinlägget gav mig en blöt kind. haha herregud. menmen, ni är i alla fall vädligt fina tillsammans och er kärlek är stark. all lycka till er!

2010-08-03 @ 21:47:52
Postat av: Ebbssss

hahhaha ni är så jävla söta! miss u :( <333

2010-08-07 @ 02:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0