alla <3 dag

Jag har haft en jättebra helg ! fredagen skulle vi bara ta det lugnt några stycken med ett glas vin på roberts men det hela slutade med grym förfest, roberts och sedan dansgolv till halv 3. Somnade med alex någon gång efter 4 på natten och fredagen blev helt oväntat bra och mkt mer fest än väntat. Lördagen var dock inte lika bra då förskyldningen satt i sig så fick hoppa firandet av Linda & Louise och ligga hemma i soffan med alex och ta det lugnt. Mamma, pappa jag och alex åt även en helt underbar måltid !

Nu har alex åkt hem och jag ska göra iordning mig lite för att åka till älskade och saknade Sofia skåne ! Vi ska fika och ta igen massa snack :)




Kommentarer
Postat av: Skååååne

DET gillar jag! :D

2010-02-14 @ 12:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0