Dodici

Hejhej=)

Hemma från fotograferingen för Dodici som var i Falkenberg idag. Gick upp vid 07 i morse och vid 8 körde jag bilen mot grannstaden. Det har gått riktigt bra idag och var jätteroligt :) Snälla härliga tjejer och en helt underbar Helena som fotograferade! Det blev en lång dag och jag är fruktansvärt trött just nu. Ska lägga mig en timma och ikväll ska jag antingen träffa Ebba&Manda eller alex.

Här har ni lite dåliga mobilbilder från dagen. De riktiga bilderna visar jag er när jag får skivan med bilderna. Jag kommer även vara med på bild i nästa Entre´tidning.










hopplösa ankor, fick springa ut och tjoa bort dom.. haha

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sanne

HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA ÅT ANKORNA! HAHAHAHHA ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad kul! Synd att jag inte var med ..

2010-02-16 @ 17:27:44
URL: http://sanfemling.blogg.se/
Postat av: Johanna

Very nice!! :D

2010-02-17 @ 17:02:02
URL: http://johannanatacha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0