FREDAG!

okej.

jag har inte suttit vid en datorn på 5 dagar...

Jag är inprincip blond nu. Fick mina små vanliga ryck som vanligt och istället för att låta mitt hår vara så ska jag gå från mörkbrunt till blond. Inte till sommaren utan på några dagar. Vad är det för fel på mig? 
Slingat det 2 gånger nu och idag hade jag mitt roligaste frisör besök någonsin. Jag och frisören Emma skrattade och kände igen oss i allt vi sa så till henne ska jag absolut till fler gånger!

Nu måste jag städa till det lite här hemma sen drar vi igång med förfest och utgång ikväll.

pyss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart klipper du dig? :)

2010-03-01 @ 21:49:26
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0