FREDAG IT IS

Sov hos alex inatt. Det är kostigt vad man kan drömma verkligt. Först blir jag livrädd för jag tror en spindel klättrar på min rygg sen drömmer alex att jag & han fått en bebis och sen när han vaknar ser han min armbåge och tror det är vår unge i sängen vilket skrämmer skiten ur han. haha.
Morgonen har iallafall varit underbar. Vi är på jättebra humör och taggade för lovet.
Det som är riikigt synd är att jag köpte slingfärg för att slinga håret till ikväll. Tog med färgen till alex igår men vi skippade att färga det då utan skulle göra det idag (nu) istället. Men nu när jag är hemma märker jag att jag glömt färgen hos alex och hinner inte åka och hämta det. SUX. meeen meen

ingenting att skriva egentligen?

Träna med sanne idag, sen åka och handla, laga god mat till mig och alex ikväll sen blir det festligheter.
heest.

PUSS

Och jag ser fram emot att träffa JOHANNA & SANNA :D














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0